Friday, November 2, 2012

Majlis Graduasi Murid Prasekolah dan Tahun 6 SKBJ Tahun 2012

Congratulation Kakak Tasha.

Tahniah juga untuk kawan-kawan kakak... semoga you all semua akan menjadi anak yang solehah dan mulia di sisi agama dan keluarga. Tahu kah anda ini hanyalah satu permulaan... jangan lupa banyak lagi liku-liku yang perlu diredah... semoga kepada NYA kamu semua memohon dan bergantung harap.. ibu dan ayah insyaAllah akan sentiasa mendoakan kamu semua.

Kepada para guru... yang mendidik anak-anak ini dari tadika... hingga lah ke Tahun 6, terima kasih banyak-banyak jasa mu sangat dikenang. Bidadari masih ingat, perjuangan cikgu-cikgu ... dari Pengetua, guru-guru Penolong Kanan, guru Kelas hinggalah guru sokongan... semangat, tunjuk ajar memang membanggakan. Terima kasih cikgu.

Majlis Graduasi Murid Prasekolah dan Tahun 6 SKBJ tahun 2012 berjalan dengan lancar. Sokongan PIBG boleh diberi pujian. Harap tahun depan PIBG sekolah dapatlah sponsor untuk setiap pelajar untuk majlis ini ....(sempat lagi tu :) hehehehe )

Rasanya semua pelajar tadika dan tahun 6 hadir semalam... seramai 399 Tahun 6 + 50 prasekolah mengambil sijil ...persembahan yang dirancang sendiri oleh para pelajar pun berjalan dengan lancar. Not bad u all ye.  Semoga semua terus berjaya.

Majlis diadakan di Bluewave Hotel, Shah Alam. Persiapan dan susun atur memang memuaskan. Sambutan dari guru-guru yang penuh mesra pun seronok melangkah masuk.


Rupa-rupanya Bidadari dan Suami ibubapa pertama untuk Kelas 6 Angsana yang hadir. Huhu...


Kad Jemputan dan Pamplet beserta nama pelajar (399 + 50)


Para Penggerak Utama... Pengetua, Guru & PIBG SKBJ
 
 
 Para Graduasi Kanak-Kanak Tadika SKBJ 


Persembahan oleh Kanak-Kanak Tadika SKBJ yang menang peringkat Negeri Selangor.



Para Graduan Tadika dan Tahun 6 SKBJ


 Para Graduan Tahun 6 SKBJ


Dari Kiri Atas: Kakak dengan rakan sembang petang, Zainina  dan Kawan-kawan baiknya.
Dari Kiri Bawah: Kakak terima sijil dari Pengetua disaksi oleh Guru Kelas , Pn Azlida. dan Persembahan Flashmob oleh Tahun 6.


Bidadari yang mesra dengan anak-anak ini... sempat juga bermesra dengan mereka. 


p/s:
Gambar yang di input tak banyak sebab kakak Tasha terkenal dengan low profilenya... so cukup lah untuk tatapan tok dan wan di kampung.... bila kita jumpa boleh la tunjuk gambar-gambar lain lagi ye tok.

No comments:

Post a Comment