Saturday, March 21, 2015

PROMO MINYAK KELAPA DARA (VIRGIN COCONUT OIL)


JOM SEMBANG VCO

Semua orang tahu kelebihan minyak kelapa dara. mengamalkannya setiap hari dengan 2 sudu besar (sudu plastik) selapas makan sarapan dan sebelum tidur malam adalah terbaik. Tak kira untuk diri kita (wanita/lelaki) yang nak cantik, nak sihat mahupun untuk kurus. Ianya juga bagus untuk anak-anak. Ianya anti bakteria dan baik untuk mengibati penyakit kulit. Jika ia boleh ubatkan pesakit Alzheimers (pelupa/nyanyok) jadi dengan amalkannya boleh elakkan kita dengan tindakan awal. 

Kalau rasa tak boleh ambil setiap hari , selang sehari atau 2 hari sekali. Saya percaya amalan yang kita buat dengan konsisten dan berterusan adalah terbaik. 

 Bila kita amalkan inyaAllah, kita boleh rasa kulit kita moister (lebih lembap) daripada sebelumnya. 
Terutama bahagian tangan. Kalau setakat kulit muka cantik penuh berkrim disapukan, nak juga bila sua tangan ambil lauk , dalam keadaan memberi tu tangan yang cantik dan kurang kedut dan kering. 

Kalau rasa tak boleh makan dengan telah begitu sahaja tak kiralah kita atau anak-anak boleh masukkan dalam makanan:
1- dalam nasi (ganti gee...hmmmmm Anje, abang dan kakak suka nasi panas-panas letak Gee & kicap dan makan dengan ayam goreng... nikmat). 
2- dalam sup 
3- gantikan santan untuk masak nasi lemak

Bila dah menjejak ke 40 series perlu kita amalkan pemakanan yang sihat. Setiap pemakann sihat ini ia memberi tindakbalas yang mengambil masa bukan terus makan sehari dua terus menjadi. Tapi yang penting ianya tiada bahan pengawit dan bahan-bahan kimia yang memberi side effect pada masa akan datang. 

Jika cerita alaman, saya amalkan makan ulam dari kanak-kanak dan suplements dari muda. Bukan setakat nak lihat wajah awek muda tetapi tenaga dan stamina yang setaraf dengan awek muda juga. 

Amalan saya pagi-pagi, saya akan ambil olive oil (raw) 1 sudu, madu 1 sudu dan VCO 1 sudu. 

Jum kita sama-sama amalkan pemakanan sihat dan supplement yang baik untuk kesihatan keluarga tersayang. 

Jika berminat nak beli MINYAK KELAPA DARA KETARA, maklumat lanjut:

100% MINYAK KELAPA DARA dihasilkan secara COLD METHOD bagi mengekalkan khasiatnya.

SMS/WA - 0163369447
Follow IG : jimolovis

1 comment: