Monday, December 30, 2013

ASEAN STREET vs KPop Street

Seronok kali ni jalan-jalan layan anak-anak ke Sunway Pyramid.. tapi ini bukan minggu pertama.. dah masuk minggu ke 3 berturut-turut... Suka pulak pot baru.. Kita kembara di daerah sendiri... banyak yang tak kenal lagi ... chewahh.... Kali ni jalan dengan Abang hafiz dan MamaShun... 


Krismas di Sunway Pyramid... sempat lagi ambil gambar depan pintu masuk... 


Unicorn!!!!! Sukalah Anje tu...


Inilah anak Bidadari yang makin membesar. 
Perasan tak Anje tu tak lepas-lepas tangan Abang Jimo... Itulah abang pujaan hati dia.


Nak kaa jakun di tempat sendiri pun ada juga... dah lama benar tak datang. Bila sebut je Sunway Pyramid??!! Oh NO (Big N.O). Sebab semamang terkenal dengan kesesakan dan jemm. 

Anje dan Kakak Tasha kan puteri Daddy, bila dua puteri ni sebut nak gi Sunway.... Daddy terus on jer.. patut ke? Sabar jer ler "Mommy" ye....
Anak lelaki? mereka sempoi... "Tak kisah"... itulah jawapan mereka.. sebab tu Mommy suka sebab ikut jer.. kalau nak shopping barang Mommy mereka tak akan ikut...rela duduk rumah main XBox.

Dalam sebuk ronda-ronda... window shopping... memang tak ada niat pun nak shopping.. sebab datang nak jalan jer.. Sekali sampai di satu area... lain skit...Ada yang bagi pendapat macam Street Road.. ada yang kata macam Pertama Kompleks.. Byk lah korang punya pendapat... itu semua pendapat ada makna tu... maknanya.. tempat ni barangnya murah... tapi bagi Bidadari.. I can tell u tempat ni macam ::KPop Street::

Tengok gambar tu.. tak macam dalam Mall kan? inilah ASEAN Street, Sunway Pyramid. 

We're at ASEAN STREET...
Jalan-jalan jumpa ASEAN Street 

Memang teruja u ..... best betul... u can find pakaian yang tak ada di supermarket... pergh pergh pergh...
Bidadari memang suka shopping... sesuailah dengan anak dara dan suami tercinta.. layan jer...
Tips::: Kalau nak enjoy shopping.. kena shopping sebab kita suka barang tu, design tu, dan cantik bila kita cuba... tanpa kira jenama....that's me..yang penting sedap mata kita memandang, sedap bila pakai. 

Kalau nak cari banyak pakaian "Hippies", KPop Style, macam-macam style ikut cara gaya sendiri... boleh je jumpa di sini... Rasa satu kelaianan... daripada hanya untuk "window shopping" bertukar jadi shopping tegar.. setiap orang dapat... sedap jer mereka memilih... Kata Tasha minah Browser ni.. "Mommy, baju-baju ni semua ada di online"... "wow, wow, wow" gitulah teruja nya anak dara sorang tu.

Bila pulak next trip ye daddy?


~Bidadari~

No comments:

Post a Comment