Friday, April 12, 2013

Movie The Croods Mesti Tonton


Seronok! Seronok!... memang enjoy the movie. Sesuai sangat untuk Ayah Mak Anak-anak.. malah untuk anak-anak dara yang sedang membesar macam teenage.

Cerita berkenaan keluarga.. banyak moral yang kita dapat.. nilai-nilai kasih sayang seorang bapa yang berkorban untuk keluarga.. Seorang nenek dan menantu... memang sesuailah untuk tontonan keluarga. Ada kelakar.. ada pilu... Bila kelakar tu.. satu panggung ketawa dan Oooo... time yang sweet... even "kucing harimau" pun memainkan peranan..

Bila tonton The Croods je Kakak Tasha duk cakap.. itu Tasha la lah tu.. hehehe Dan Grug tu "daddy".. Abg Jimo, Abg Ajeem dan Anje memang suka sangat.. Anje kata "Anje gelak bila bontot budak tu terbakar lepas tu dia lari habis semua terbakar... " memang satu panggung gelak pun..  tengok gazet dia aje dah tau best.. Kakak Tasha promoted kat aunty S terus pergi tengok sekali lagi.. amboi-amboi-amboi depa tinggal mummy nooo.....Kalau ada chance memang nak tengok  lagi.

Sebenarnya "Skrin" ni memainkan banyak peranan untuk kita menyampaikan mesej-mesej yang baik. Harap lebih banyak yang dibuat.. untuk kita keharmonian keluarga dan malah dapat mewujudkan satu masyarakat penyayang.

Jum layan... nak tengok sikit gezet atau preview... klik pada http://www.thecroodsmovie.com/.
Ala.. memang terlewat Bidadari nak promote.. sebab baru tengok pun.. kalau masih ada kat panggung dekat-dekat rumah tu kira ok lah.. Kalau dulu asyik layan Signature Garden... sekarang ni bila MBO ada sekangkang kera dengan rumah... itu je lah.. sebab 15min movie nak start baru gerak dari rumah... lepas tu sampai kat kaunter pun tak ada orang.. itu yang best.. masuk panggung macam "ana yang punya".

Tak rugi. sapa kata bosan paham-paham lah... bukan salah ibu mengandung.. hehehehehe

~bidadari

No comments:

Post a Comment