Monday, April 19, 2010

Tahniah untuk Akak Tasha

Tasha terlah banyak berusaha kali ini. Alhamdulillah.. telah berjaya untuk sukan, Grading Mental Arithmetics dan Ujian Bertulis Khatam.

Setiap yang diusahakan dengan keikhlasan diri dan untuk kebaikan diri sendiri kejayaan akan menjadi hak milik diri. Mummy dan Daddy hanya mampu memberi sokongan dan doa buat anak dara kami.

SUKAN.
Ini pasukan larian perseorangan 100Meter perempuan Rumah Hijau. Semua tu senyum tak ikhlas sebab duk tengah seram sejuk tunggu nama dipanggil. Sorry Aunty tak ingat nama kecuali yg ke empat. Dari Kiri: (1) Tahun 6, (2) Tahun 5, (3) Tahun 4, (4) Tasha Tahun 4.


Puas mummy dan daddy bersorak kat tepi... tengok akak Tasha dan kawan-kawan darjah 4 berlari.. boleh siap senyum simpul lagi...



Jangan komen lebih-lebih Daddy.. tup tup dapat juga nombor 3 hehehe Gangsa .. kasi mata untuk rumah hijau. Kawan lagi satu pun dapat juga, dia nombor 2.. Ini kira bagus dari Mummy dulu takkat wakil rumah Kuning dan dapat lari dalam masa yang ditetapkan untuk beri 1 mata untuk rumah..

Ini pulak.. lagi sekali lari untuk 4x100 Meter yuhuuu... Bukti penerimaan untuk tempat ke-3. Bangga la juga. Tak ada la juga balik tangan kosong.


Anugerah juga perlu diberikan buat adik tersayang... yang setia di tempat panas untuk beri sama-sama sokongan... sambil mendapat juara membeli ice blanded dengan Abang Jimo. dalam masa 2 jam tu dah sorang 2 ice blanded.. thank you share dengan mummy.

1 comment: